W najbliższym czasie we wszystkich sołectwach Gminy Chorkówka odbędą się zebrania wiejskie. Jednym z punktów spotkań będzie wybór nowych Rad Sołeckich. Przedstawiamy harmonogram. [AKTUALIZACJA 09.03.2015]

Faliszówka 22 marca 2015 r. 15:00
Chorkówka 12 marzec 2015 r. godz. 18:00
Draganowa 8 marzec 2015 r. godz. 15:00
Bóbrka 22 marzec 2015 r. godz. 15:00
Kobylany 15 marzec 2015 r. godz. 17:00
Kopytowa 21 marzec 2015 r. godz. 17:00
Leśniówka 22 marzec 2015 r. godz. 17:00
Machnówka 8 marca 2015 r. godz. 17:00
Poraj 7 marca 2015 r. godz. 16:00
Sulistrowa 17 marca 2015 r. godz. 17:00
Szczepańcowa 7 marca 2015 r. godz. 18:00
Świerzowa Polska 4 marca 2015 r. 18:00
Zręcin 20 marca 2015 r. godz. 18:00
Żeglce 9 marca 2015 r. 18:30

[AKTUALIZACJA]
Wyniki wyborów w Świerzowej Polskiej:


~barthek

23-03-2015 18:57 6 0

[quote name="Zrecin Śliwinki"]No dobrze ale glosowanie powinno byc ludzi ktorzy mieszkaja na tej ul. A nie wygrala ul polna poniewaz stare babki chpdzily po ludziach i prosily aby glosowali na ich droge. Ci ludzie nawet nie chodza ta droga a na nua glosowali.[/quote]

Coś Ci sie pomyliło to na śliwinkach mieszkają stare babki i kustosze tanich trinków. Z tego co sie orientuje to na polnej znajduje sie trzy firmy. W pierwszej kolejności powinny być robione takie drogi na których ulicach coś sie dzieje. A nie że przychodzi gość na zebranie ze śliwinek i mówi że im sie należy bo mają dziury na drodze bo nie idzie przejechać a czym ma jechać jak mu zabrali prawko za picie
Odpowiedz

~RDDP

22-03-2015 22:14 6 1

[quote name="Zrecin Śliwinki"]No dobrze ale glosowanie powinno byc ludzi ktorzy mieszkaja na tej ul. A nie wygrala ul polna poniewaz stare babki chpdzily po ludziach i prosily aby glosowali na ich droge. Ci ludzie nawet nie chodza ta droga a na nua glosowali.[/quote]
Planowany przebieg S-19 Sliwinki, Chorkówka doły Gminne via Kobylany RONDO-Bałkany !
Odpowiedz

~Zrecin Śliwinki

22-03-2015 09:40 5 1

No dobrze ale glosowanie powinno byc ludzi ktorzy mieszkaja na tej ul. A nie wygrala ul polna poniewaz stare babki chpdzily po ludziach i prosily aby glosowali na ich droge. Ci ludzie nawet nie chodza ta droga a na nua glosowali.
Odpowiedz

~wc

22-03-2015 06:56 6 4

[quote name="Zrecin Śliwinki"]Wczoraj tj. 20 marca 2015 roku odbyło się Zebranie Wiejskie, na którym miało zostać ustanowione, na której ulicy zostanie położony asfalt. Naturalnie ul. Śliwinki znów została z dyskryminowana. Więc z miejsca zawiadamiam: mieszkańcy wyżej wspomnianej ulicy przyjdą po swoją drogę i z budynku w którym odbyło się głosowanie kamień na kamieniu nie zostanie.[/quote]
A mieszka tam jakiś urzedas GMINNY NIE ? No to co się dziwisz.....
Odpowiedz

~Zrecin Śliwinki

22-03-2015 00:13 8 1

Wczoraj tj. 20 marca 2015 roku odbyło się Zebranie Wiejskie, na którym miało zostać ustanowione, na której ulicy zostanie położony asfalt. Naturalnie ul. Śliwinki znów została z dyskryminowana. Więc z miejsca zawiadamiam: mieszkańcy wyżej wspomnianej ulicy przyjdą po swoją drogę i z budynku w którym odbyło się głosowanie kamień na kamieniu nie zostanie.
Odpowiedz

~sąsiad

18-03-2015 12:31

Komentarz usunięty przez moderatora.

~wróg nr 1

15-03-2015 22:04 5 3

Brak gospodarza czyni takie zapędy, dobry włodarz nie figurant jest tutaj od dawna potrzebny !
Odpowiedz

~bezro....

11-03-2015 20:57 7 4

[quote name="zzZ"]Wszyscy narzekają że tylko sklepy budują. Jak chcą wybudować zakład i dać ludziom pracę, to wszyscy protestują. Nic dodać nic ująć w tym temacie.[/quote]
Do kiedy podania sie sklado do ty fABRYKI bo jo już ni moge sie doczekać kiedy cośik wyszabrom ze tego złomu no i przedom co komu a i PREZESOWIn bedem donosił na kogosik
Odpowiedz

~byłypracstacjidemont

11-03-2015 09:59

Komentarz usunięty przez moderatora.

~007

11-03-2015 00:00 8 1

[quote name="zibi"][quote name="wiosna"][quote name="olo"][quote name="mieszkaniec"]Do wszystkich mieszkańców BOBRKI jaki przykład dał wójt w Zgierzu na próbę lokalizacji takiej samej inwestycji !!!Do Urzędu Gminy Zgierz wpłynęło odwołanie Pana Jana Matyni, P.P.W. "MAT" z siedzibą w Zgierzu, od decyzji Wójta Gminy Zgierz odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Zmianie sposobu użytkowania budynków magazynowo - gospodarczych na stację demontażu pojazdów i zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z uruchomieniem zakładu przetwarzania odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą" realizowanego w m. Biała, przy ulicy Zgierskiej, na działkach o nr ewid. 362/2, 370/1, 370/2, 370/3 oraz 372, w gminie Zgierz.

W dniu 25.02.2015 r. akta sprawy zostały przekazane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi.[/quote]
//// Jak zwykłe znalazł sie przemądrzały i nie douczony pismak bo nie wie na czym polega recykling to jest dbanie o czystość naszej przyrody a nie zaśmiecanie odpadami przydrożnych rowów zderzakami oponami czy różnymi sprzętami agd lepiej chyba będzie jak zostanie przetworzone w odpowiednich firmach do tego przystosowanych ,a nie robienia śmietniska z naszych terenów jak wszyscy bedą takimi kategoriami myśleli to w naszej Polsce wszystko dojdzie do ruiny , moze zaraz będą protestować żeby Rafinerie Jedlicze zamknąć .TAKICH FIRM POWINNO BYĆ CORAZ WIĘCEJ MUŚIMY DBAĆ O CZYSTOŚĆ ...[/quote]

Żeby dbać o czystość, jak to piszesz trzeba być do tego odpowiednio przygotowanym, mnóstwo zabezpieczeń, odpowiedniego sprzętu itp., a nawet to nie daje 100% gwarancji, że coś się nie przedostanie za zewnątrz, ja osobiście nie chciałabym mieć śmietniska za oknem , wiecznego hałasu i cały czas myśleć czy oby wszystko ok, na to co się stało w Czarnobylu nie mieliśmy wpływu, ale na to co się dzieje blisko nas mamy wpływ i warto zadziałać, żeby lepiej żyć.[/quote] :::to poco się tak blisko budowałeś tu była kiedyś strefa zakaz budowania się zakład był duży od czasów komuny i wiadomo ze na takim obiekcie zawsze może coś powstać więc nie szukaj dziury w całym ...[/quote]
Jakbyś "głąbie" wiedział ,że za czasów komuny te tereny gdzie się znajduje obecny "Iglopol"należały do właścicieli z Bóbrki a potem im to odebrano w "imię " prawa to byś coś mógł na ten temat napisać a tak bzdury wypisujesz .Podziękuj komuchom .
Odpowiedz

~rec

10-03-2015 23:54 8 2

zibi ; jemu swinie nie smierdziały , a teraz sie boi zarazy z odpadowej chemiii... Gmina !!! dała pozwolenie na budowę !! Gdzie ty żyjesz, że nie wiesz !?????????????/
Odpowiedz

~zibi

10-03-2015 23:22 7 4

[quote name="wiosna"][quote name="olo"][quote name="mieszkaniec"]Do wszystkich mieszkańców BOBRKI jaki przykład dał wójt w Zgierzu na próbę lokalizacji takiej samej inwestycji !!!Do Urzędu Gminy Zgierz wpłynęło odwołanie Pana Jana Matyni, P.P.W. "MAT" z siedzibą w Zgierzu, od decyzji Wójta Gminy Zgierz odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Zmianie sposobu użytkowania budynków magazynowo - gospodarczych na stację demontażu pojazdów i zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z uruchomieniem zakładu przetwarzania odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą" realizowanego w m. Biała, przy ulicy Zgierskiej, na działkach o nr ewid. 362/2, 370/1, 370/2, 370/3 oraz 372, w gminie Zgierz.

W dniu 25.02.2015 r. akta sprawy zostały przekazane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi.[/quote]
//// Jak zwykłe znalazł sie przemądrzały i nie douczony pismak bo nie wie na czym polega recykling to jest dbanie o czystość naszej przyrody a nie zaśmiecanie odpadami przydrożnych rowów zderzakami oponami czy różnymi sprzętami agd lepiej chyba będzie jak zostanie przetworzone w odpowiednich firmach do tego przystosowanych ,a nie robienia śmietniska z naszych terenów jak wszyscy bedą takimi kategoriami myśleli to w naszej Polsce wszystko dojdzie do ruiny , moze zaraz będą protestować żeby Rafinerie Jedlicze zamknąć .TAKICH FIRM POWINNO BYĆ CORAZ WIĘCEJ MUŚIMY DBAĆ O CZYSTOŚĆ ...[/quote]

Żeby dbać o czystość, jak to piszesz trzeba być do tego odpowiednio przygotowanym, mnóstwo zabezpieczeń, odpowiedniego sprzętu itp., a nawet to nie daje 100% gwarancji, że coś się nie przedostanie za zewnątrz, ja osobiście nie chciałabym mieć śmietniska za oknem , wiecznego hałasu i cały czas myśleć czy oby wszystko ok, na to co się stało w Czarnobylu nie mieliśmy wpływu, ale na to co się dzieje blisko nas mamy wpływ i warto zadziałać, żeby lepiej żyć.[/quote] :::to poco się tak blisko budowałeś tu była kiedyś strefa zakaz budowania się zakład był duży od czasów komuny i wiadomo ze na takim obiekcie zawsze może coś powstać więc nie szukaj dziury w całym ...
Odpowiedz

~wiosna

10-03-2015 21:04 5 3

[quote name="wiosna"][quote name="mieszkaniec"]Do wszystkich mieszkańców BOBRKI jaki przykład dał wójt w Zgierzu na próbę lokalizacji takiej samej inwestycji !!!Do Urzędu Gminy Zgierz wpłynęło odwołanie Pana Jana Matyni, P.P.W. "MAT" z siedzibą w Zgierzu, od decyzji Wójta Gminy Zgierz odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Zmianie sposobu użytkowania budynków magazynowo - gospodarczych na stację demontażu pojazdów i zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z uruchomieniem zakładu przetwarzania odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą" realizowanego w m. Biała, przy ulicy Zgierskiej, na działkach o nr ewid. 362/2, 370/1, 370/2, 370/3 oraz 372, w gminie Zgierz.

W dniu 25.02.2015 r. akta sprawy zostały przekazane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi.[/quote]

Bo taka jest procedura, jeśli się nie zmienia własnej decyzji wysyła się akta do sko, poprostu kolejność rzeczy i tyle, żaden wyczyn wójta.[/quote]

Zawsze można składać odwołanie, aż do samego końca, jeśli nie ma innego wyjścia, życzę osiągnięcia celu sąsiadom.
Odpowiedz

~wiosna

10-03-2015 20:59 5 3

[quote name="olo"][quote name="mieszkaniec"]Do wszystkich mieszkańców BOBRKI jaki przykład dał wójt w Zgierzu na próbę lokalizacji takiej samej inwestycji !!!Do Urzędu Gminy Zgierz wpłynęło odwołanie Pana Jana Matyni, P.P.W. "MAT" z siedzibą w Zgierzu, od decyzji Wójta Gminy Zgierz odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Zmianie sposobu użytkowania budynków magazynowo - gospodarczych na stację demontażu pojazdów i zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z uruchomieniem zakładu przetwarzania odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą" realizowanego w m. Biała, przy ulicy Zgierskiej, na działkach o nr ewid. 362/2, 370/1, 370/2, 370/3 oraz 372, w gminie Zgierz.

W dniu 25.02.2015 r. akta sprawy zostały przekazane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi.[/quote]
//// Jak zwykłe znalazł sie przemądrzały i nie douczony pismak bo nie wie na czym polega recykling to jest dbanie o czystość naszej przyrody a nie zaśmiecanie odpadami przydrożnych rowów zderzakami oponami czy różnymi sprzętami agd lepiej chyba będzie jak zostanie przetworzone w odpowiednich firmach do tego przystosowanych ,a nie robienia śmietniska z naszych terenów jak wszyscy bedą takimi kategoriami myśleli to w naszej Polsce wszystko dojdzie do ruiny , moze zaraz będą protestować żeby Rafinerie Jedlicze zamknąć .TAKICH FIRM POWINNO BYĆ CORAZ WIĘCEJ MUŚIMY DBAĆ O CZYSTOŚĆ ...[/quote]

Żeby dbać o czystość, jak to piszesz trzeba być do tego odpowiednio przygotowanym, mnóstwo zabezpieczeń, odpowiedniego sprzętu itp., a nawet to nie daje 100% gwarancji, że coś się nie przedostanie za zewnątrz, ja osobiście nie chciałabym mieć śmietniska za oknem , wiecznego hałasu i cały czas myśleć czy oby wszystko ok, na to co się stało w Czarnobylu nie mieliśmy wpływu, ale na to co się dzieje blisko nas mamy wpływ i warto zadziałać, żeby lepiej żyć.
Odpowiedz

~wiosna

10-03-2015 20:47 7 2

[quote name="mieszkaniec"]Do wszystkich mieszkańców BOBRKI jaki przykład dał wójt w Zgierzu na próbę lokalizacji takiej samej inwestycji !!!Do Urzędu Gminy Zgierz wpłynęło odwołanie Pana Jana Matyni, P.P.W. "MAT" z siedzibą w Zgierzu, od decyzji Wójta Gminy Zgierz odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Zmianie sposobu użytkowania budynków magazynowo - gospodarczych na stację demontażu pojazdów i zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z uruchomieniem zakładu przetwarzania odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą" realizowanego w m. Biała, przy ulicy Zgierskiej, na działkach o nr ewid. 362/2, 370/1, 370/2, 370/3 oraz 372, w gminie Zgierz.

W dniu 25.02.2015 r. akta sprawy zostały przekazane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi.[/quote]

Bo taka jest procedura, jeśli się nie zmienia własnej decyzji wysyła się akta do sko, poprostu kolejność rzeczy i tyle, żaden wyczyn wójta.
Odpowiedz

~zzZ

10-03-2015 18:24 5 2

Wszyscy narzekają że tylko sklepy budują. Jak chcą wybudować zakład i dać ludziom pracę, to wszyscy protestują. Nic dodać nic ująć w tym temacie.
Odpowiedz

~rec

09-03-2015 22:31 5 1

Czarnobyla nikt nie czuł ,a skutki tego bezzapachowego truciciela sa straszne do dzisiaj . Boicie się świńskiego odoru ? Przeciez schabowy to polskie jadło ! Hipokryzja ! Tylko świnia na talerzu jest ok!
Odpowiedz

~wiking III

09-03-2015 22:11 6 1

Też potwierdzam bo to znam a ten bełkot od Barthek to obraz niewiedzy podstawowej lub niższej (to pewne !!)Potwierdzam w całości„Gospodarka i przetwarzanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na mocy prawa wymaga szczególnego postępowania ze względu na możliwość doprowadzenia do zatrucia środowiska i stworzenia zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi gdyż są to są to odpady zawierające wiele szkodliwych i toksycznych substancji takich jak: rtęć, freon, azbest, kadm czy chrom.”
( P. s. To można wyczytać już w podręcznikach przeznaczonych dla uczniów skandynawskich szkół podstawowych, a w Polsce trudno to wytłumaczyć nawet decydentom…!!! ) Tak samo brzmi we wszystkich tłumaczeniach.
Odpowiedz

~wiking II

09-03-2015 22:06 5 1

Potwierdzam w całości„Gospodarka i przetwarzanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na mocy prawa wymaga szczególnego postępowania ze względu na możliwość doprowadzenia do zatrucia środowiska i stworzenia zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi gdyż są to są to odpady zawierające wiele szkodliwych i toksycznych substancji takich jak: rtęć, freon, azbest, kadm czy chrom.”
( P. s. To można wyczytać już w podręcznikach przeznaczonych dla uczniów skandynawskich szkół podstawowych, a w Polsce trudno to wytłumaczyć nawet decydentom…!!! ) Tak samo brzmi we wszystkich tłumaczeniach.
Odpowiedz

~barthek

09-03-2015 21:47 5 5

[quote name="mieszkaniec"][quote name="barthek"]to jest tylko zazdrość ludzka. Chodzi taki adwokacina po ludziach i ciemote im wciska,od kiedy na stacji demontażu pojazdów pozyskuję się rtęć itp. Na miejscu właściciela inwestucji zainwestowałbym w trzode chlewną bo przzecież budynki są do tego przystosowane. Ciekawe co wtedy by powiedzieli. Zobaczyliby co to jest świeże powietrze na wsi[/quote]
Poczytaj sobie dokładnie co jeszcze jest w ofercie tej inwestycji oprócz stacji demontażu... to wtedy nie trzeba ci już będzie trzodowego smrodu aby cię otrzeżwiło. Takie same nikłe i liche pojęcie o tym i owym I czego tu zazdrościć bo głupoty trudno[/quote]


jak tak wszystko czytasz to czego jeszcze żyjesz. Poczytaj sobie składy wszystkich produktów spożywczych to zobaczysz co jest bardziej szkodliwe. Pismo jest napisane językiem naukowym więc do zwykłego Kowalskiego jest nie zrozumiałe.
Odpowiedz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.